zondag 15 december 2013

Rustweek, qua lopen dan

Auw, auw, auw!!! Ik sta maandag wat moeilijk op. Het is gezonde spierpijn, hoewel traplopen niet heel soepel gaat. Bewegen is de remedie, dat weet ik. Maar ja, vandaag heb ik de hele dag cursus bij HartelijkGefaciliteerd in Nijkerk. Dus, ruim een uur in de auto heen, bijna hele dag zitten, en weer een uur terug. Het was een ontzettend leerzame dag en ik ben een gecertificeerd Facilitator. YEAH! ´s Avonds ga ik met medecursisten eten en ben ik laat thuis.

De volgende dag gaat de wekker gewoon om 6 uur. Ik ben niet soepeler geworden van een nachtje snurken. Op naar Den Haag, teamdag met als afsluiting Sinterklaasdobbelen en een etentje. Wéér laat thuis. Maar wel een super dag.

 





Woensdag start ik thuis met werken. Ik begin vroeg want ik loop 2 dagen achter. Bezoekje aan de fysio maakt mijn dag niet echt goed. De rest van de dag doet mijn kaak zeer. Ik loop wel al een stuk soepeler.
Dan snel door naar kantoor, we gaan intern verhuizen en ik moet best veel inpakken. Roel is met het OV naar zijn werk en ik met de auto. ’s Avonds haal ik hem op. Hij moet overwerken en we rijden pas na 19:00 uur naar huis. Onderweg bellen we de Bezorg Beer. Gaat goed met eten hier. NOT

Vorige week hebben de collega’s de verjaardagslunch ingevoerd. De jarige van die week krijgt een lunch buiten de deur aangeboden en een cadeautje. Laat ik nou de eerste zijn die jarig is! Heel leuk om zo met z’n allen te eten.  Mijn afspraak voor de avond wordt afgezegd. Dat geeft even rust. Ik ben helemaal alleen thuis, want nu heeft Roel een Kerstdiner met zijn moeder in het verzorgingstehuis waar zij woont. Dat wordt vet eten voor mij, ik zorg niet zo goed voor mezelf namelijk.

De volgende dag kan ik niet uitslapen. Afspraak bij de kapper. De nieuwe telefoon die bij mijn abonnement hoort wordt gebracht. Roel gaat weer met het OV naar zijn werk want ik moet zware boodschappen halen en dat doe ik liever met de auto. Het wordt een dagje van sjouwen en stouwen (de koelkast is te klein), hapjes maken en uiteindelijk op de bank in slaap vallen. Gelukkig hoor ik mijn telefoon, anders had Roel mooi in de kou bij de Mac gestaan. Hij had alwéér een Kerstdiner, nu van zijn werk, en ik heb beloofd hem op te halen. OEPS!!

Zaterdagochtend moet ik om 9 uur achter de pc zitten, dan begint de voorverkoop van de Toppers 2014. Daar moeten we (mijn vriendinnen en ik) heen! Als ik wakker word vraagt Roel of ik goed heb geslapen. Ik heb wat hoofdpijn, maar verder gaat het wel. Of mijn kussen wel goed is. Ik snap er niks van. Uiteindelijk moet ik onder mijn kussen voelen. Daar ligt een cadeau, en wel een tablet! (geen pilletje) Ik heb dus gewoon de hele nacht op dat ding liggen snurken. Niets gemerkt. Fijn begin van de dag. Het verkrijgen van de Toppers kaarten kost mij wel 20 jaar van mijn leven, heel slecht geregeld. ’s Middags komt de visite. Gezellig. Iedereen woont ver weg, vandaar dat ik meestal in de middag mijn verjaardag vier. Tegen een uur of 8 is iedereen weer vertrokken. De rest van de avond is voor mijn tablet. Ik krijg het druk, die telefoon moet ik ook nog inrichten.

Zondag ben ik echt jarig. MIJN dag. Eerst even op de fiets naar het dorp. De lopers van de Spark marathon in Spijkenisse aanmoedigen. Ben ik toch met hardlopen bezig geweest. Nog een rondje over de Kerstmarkt en dan op de bank met mijn mega box bonbons, die ik ook heb gekregen. Kop chocolademelk met rum en slagroom erbij en ik ben blij. De drukste week van deze maand is achter de rug. Ik ga bijslapen.
 

2 opmerkingen:

  1. Hey maar als jij het hebt over spark en naar het 'dorp' gaan, dan woon je in spijkenisse of niet? Haha ik wel in ieder geval !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier een reactie achter wilt laten