zondag 22 december 2013

Kan ik nog een keer rennen in 2013?

Deze week heb ik ook niet gelopen. Ik heb rust gekregen van mezelf. Of eigenlijk opgelegd gekregen van mijn lichaam. Mijn weerstand daalt, ik zie weer allemaal schimmelplekken op mijn hand en voet. Volgens de huisarts zit er een 'beestje' in mijn lichaam dat bij verminderde weerstand wakker wordt en vochtblaasjes die jeuken veroorzaakt. Soort koortsuitslag maar niet besmettelijk. Meestal krijg ik dan ook het gevoel dat ik zwaar verkouden ga worden. Ik heb de laatste ook veel tijd achter mezelf aangelopen, dat eist zijn tol. Het is wel weer heel leuk druk geweest, met o.a. een geweldige kerstlunch op kantoor. Minder was dat ik weer bij de tandarts langs moest. Er was een stuk 'cement' afgebroken en dat veroorzaakte pijn met eten en drinken. Nu is dat weer hersteld. Het bonkt nog wel in mijn kaak. Voorlopig heb ik vrijdag ook de laatste behandeling bij de fysio gehad. De dagen erna is het pijnlijk, daardoor ga ik weer spanning op mijn spieren zetten en doet het nog meer pijn. Visieuse cirkel dus. Zondag besluiten we naar de sauna te gaan, kunnen mijn spieren ook lekker ontspannen. Heerlijk die warmte en daarna fijn een tukkie doen in de rustruimte. Ik ga schoon de feestdagen in!

 

Fijne dagen iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier een reactie achter wilt laten