zondag 5 januari 2014

Een gezond en sportief 2014

Wéér een week niet gelopen. Okee, de feestdagen zaten er ook in en ik heb gewerkt tussen alle vrije dagen door.

De kiespijn komt langzaam terug. De kant van mijn gebit waar ik nog een beetje mee kan kauwen begint nu ook zeer te doen. Gevolg is dat ik slecht kauw en brokken eten naar binnen laat gaan. Daardoor gaan mijn maag en darmen opspelen. Inmiddels heb ik de tandarts een mail gestuurd met het verzoek mij door te verwijzen naar de narcosetandarts. Ik heb geen vertrouwen in de verdovingen in mijn onderkaak, maar de pijn moet daar wel weg. De wortelkanaalbehandeling in mijn bovenkaak mag de reguliere tandarts wel afmaken. Die staat 14 februari op de planning. Het cement brokkelt ook steeds meer af, er moet echt iets gebeuren.

Mijn eerste run is al over 8 weken, 10 km in de 20 van Alphen. Ik zal toch ook een keer moeten trainen.

Laat de tandartsassistente nou net bellen nadat ik bovenstaand heb geschreven. Mijn afspraak van 14 februari wordt verzet naar volgende week vrijdag!! Dat is fijn. De pijn moet ik nu echt wel met meerder Ibrupofens onderdrukken. Eigenlijk wilde ik zaterdagochtend kijken of ik kon rennen. Loopkleding ligt klaar, maar ik gier al van de pijn als ik buk om de wasmand op te pakken. Geen goed idee om dan te gaan hollen waardoor mijn bloed als een dolle door mijn kaak gaat pompen. Nu nog even volhouden tot vrijdag, nog 5 nachtjes. Lang leve de pillen.

2 opmerkingen:

  1. Sterkte.. pijn aan het gebit is zo enorm vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het duurt ook al zo lang (3,5 maand), dat vind ik het vervelendst

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je hier een reactie achter wilt laten