vrijdag 17 mei 2013

Ik geloof er weer in


Volgens mij weet ik nu waarom het lopen de laatste tijd zo slecht gaat. Toen ik begin van dit jaar mijn steunzolen kreeg, werd mij verteld dat ik ze pas na 2 weken dagelijks gebruik ook in mijn sportschoenen mocht dragen. Daar heb ik mij braaf aan gehouden. De laatste tijd heb ik vaak pumps of open schoenen aan gehad en daar ´passen´ die steunzolen niet in. Als ik ging hardlopen had ik ze wel in mijn sportschoenen. Tijdens het lopen, wat al een inspanning is, werd ik dus ook gecorrigeerd. Dat was niet handig. Gelijk maar weer dichte schoenen aan (het weer sloeg toch om) en de steunzolen overdag dragen. Na twee dagen ging ik weer trainen. Ik heb geen WR gelopen, maar het ging zeker al beter! Mijn rugpijn is ook ineens over en de hoofdpijnaanvallen zijn al een stuk minder. Maar ik merk wel dat ik weer opnieuw moet beginnen. Mijn linkerbeen was alweer lui geworden en doet extreem zeer als ik loop. Spierpijn en dat mag, dus ik maak me niet druk. Eigen schuld dikke bult. Heel even heb ik gedacht om de Ladiesrun Rotterdam af te zeggen omdat ik zeker wist dat ik die 10km nooit zou halen. Nu heb ik er wel weer vertrouwen in en ga ik gewoon weer braaf trainen. Gelijk maar even een schema maken.

 
Inmiddels is de foto met de Romeinen ook binnen gekomen en als ik daar naar kijk krijg ik weer zin om te gaan lopen.
Als ik naar buiten kijk (regen, regen, regen) zakt die zin weg. Ik vind het niet erg om nat te regenen, maar mijn schoenen zijn dan 2 dagen niet bruikbaar en mijn steunzolen zeker 24 uur niet. Bijna had ik een 2e paar schoenen, zodat natte schoenen geen excuus meer zouden zijn om niet te lopen. De door mij zo fel begeerde neon geel/roze/zwart Asics Nimbus 14 zijn EINDELIJK in Nederland te koop. Al een half jaar probeer ik er hier aan te komen. Ze waren overal te koop, maar niet in NL. Omdat ik dit model nog niet had wilde ik ze niet zomaar bestellen. Ik heb deze schoenen uiteindelijk in het prachtige Diva Pink gekocht. Ze zitten als pantoffels, nu durfde ik het dus wel aan om via internet nog een paar te kopen. Na een lange zoektocht vind een kennis van mij ze in mijn maat (online). Gelijk bestel ik ze en blij als een kind ga ik slapen. De volgende middag krijg ik een e-mail van de verkopende partij dat ze ze niet in mijn maat op voorraad hebben en dat Asics ze ook niet meer kan leveren. Ze hebben ze wel in Diva Pink, of ik die soms wil……. Ik mag gewoon die schoenen niet hebben denk ik.

Nou ja, dan loop ik gewoon lekker op deze door. Misschien komen er in de loop van het jaar nog andere kleuren op de markt.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier een reactie achter wilt laten