zaterdag 11 mei 2013

Nagenieten


De foto´s van de Estafette der Romeinen komen overal vandaan. Ik heb er een paar verzameld die graag even wil laten zien.
Er is ook een promotiefilmpje voor Loopmaatjes gemaakt. Daarvoor zijn onder andere Jacqueline en ik geïnterviewd. We staan ook redelijk vaak op de filmpjes die onderweg zijn gemaakt. Ik voel een nieuwe carrière aankomen. Door het beeld lopen. Dat gaat mij best goed af.
De foto´s met de gillende Romeinen heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik wacht het rustig af.

Op dit moment zit ik in mijn loopkleren op de bank. Het regent pijpenstelen en ik smelt niet, maar vandaag heb ik echt ZO geen zin om nat te regenen.

 
 
 
 
De estafettelopers van Loopmaatjes wat social media al niet kan ´veroorzaken´




Ons startnummer en de finish

 
Bijkomen met de lunch die we ter plaatse kregen.


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier een reactie achter wilt laten